POLITIKA POVRATA

OPĆE INFORMACIJE
Kupac ima pravo na povrat kupljenih proizvoda iz dva razloga:
       I. pravo na jednostrani raskid ugovora  
      II. neispravni proizvodi ili krivo isporučeni proizvodi 
U oba slučaja vraćeni proizvodi moraju biti nekorišteni, u originalnom pakiranju i neoštećeni. U slučaju nepoštivanja ovih uputa vinoljubac.hr zadržava pravo odbiti povrat i ne izvršiti povrat novca.
Što se tiče povrata novca, novac će vam biti vraćen na isti način na koji ste izvršili uplatu. Povrat novca bit će izvršen najkasnije 14 dana nakon što vinoljubac.hr zaprimi vraćene proizvode ili nam dostavite dokaz da ste vratili proizvode. Dobit ćete povrat plaćene cijene i troška standardne dostave za vraćene proizvode.
Ne vršimo razmjenu proizvoda. Ukoliko se iz bilo kojeg razloga odlučite vratiti proizvode, odnosno zamijeniti ih za druge, posjetite webshop i obavite novu kupnju.
Trošak dostave vraćenih proizvoda snosi Kupac.
U oba slučaja proizvode možete vratiti na adresu našeg skladišta:
        JELA PLUS doo, ulica PODGAJ br. 5, 20236 MOKOŠICA
Od mogućnosti povrata isključeni su sljedeći proizvodi:
        a) akcijski proizvodi
        b) proizvodi iz suradnje
        c) proizvodi: “Jedan kupi, jedan gratis” i “Dva kupi, jedan gratis”
        e) proizvodi označeni kao konačna prodaja

PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Kupac ima pravo jednostrano raskinuti Ugovor bez navođenja posebnog razloga na način da o ovoj odluci obavijesti vinoljubac.hr e-mailom na adresu: [email protected] u roku od 30 dana od primitka kupljenih proizvoda.
Prema zakonu, imate pravo vratiti kupljene artikle u roku od 14 dana.

POLITIKA PRIGOVORA
Ako imate bilo kakvih pritužbi, naš tim za korisničku podršku dostupan je za rješavanje bilo kojeg problema koji imate, a pritužbu možete podnijeti tako da ih kontaktirate na:
contact@vinoljubac,hr
Pritužbe se trudimo riješiti u roku od 7 dana, ali ako trebamo provesti detaljniju istragu to može potrajati malo duže. Međutim, uvijek ćemo vas obavještavati o tome što se događa.
Nastojimo zauzeti pravedan i razuman pristup svim pritužbama, ali ako u bilo kojem trenutku niste zadovoljni našom odlukom ili uslugom, javite nam.
Od 15. veljače 2016., posebnom uredbom EU, sporovi oko online kupnje diljem EU mogu se rješavati putem ODR-ovog online potrošača
platforma za rješavanje sporova. Online platformama za rješavanje potrošačkih sporova kupac može pristupiti putem poveznice: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=EN.
To znači da u vezi s online kupnjom unutar EU (neispravan proizvod, problemi s povratom novca itd.) možete podnijeti pritužbu brže i
jednostavno na gornjoj poveznici, a pritužbu je moguće podnijeti na bilo kojem od 26 službena jezika EU.

0
    0
    Vaša košarica
    Vaša košarica je praznaPovratak u trgovinu
    ×

     

    Bok!

    Odabirom kontakta korisničke podrške započnite komunikaciju na WhatsAppu.

    × Imate pitanje?